Instagram

2011-11-27 | 21:09:37

Hallå på er!

Uppdateringen har inte varit något vidare de senaste dagarna. Det på grund av intensivt skolarbete och mycket att göra annars också. Har försökt lägga ut bilder från iphonen, men har av någon anledning inte fungerat med bilderna. Får se hur det här inlägget blir, som jag också skriver från iphone.

Ni kan även följa mig via twitter, instagram eller weheartit!
Twitter: http://twitter.com/louisemhr
Instagram: louisemh
Weheartit: klicka på bannern i menyn!
(ni kan också lägga till mig på wordfeud, haha! Där heter jag louisemh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Image and video hosting by TinyPic
L O N I K . B L O G G . S E
Hallå där! Här i bloggen delar jag med mig av det jag älskar, exempelvis mode, fotografi, webbdesign, vänner och tips!

Varsågod att kliva in i stugan och get inspired!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic




http://lonik.blogg.se/