Ölands Lucia 2011

2011-11-27 | 21:23:35

Pluggar just nu historia till imorgon!

Kom på en sak jag tror jag glömt nämna, nämligen att jag är en av luciakandidaterna där jag bor, för landskapet eller vad man ska säga!:)
Ölands Lucia 2011
Bor ni här eller på annat sätt har möjlighet att rösta får ni mer än gärna göra det! Jag är kandidat nummer 11. Du kan rösta via ölandsbladet som är den lokala tidningen. Tävlingen hålls av tidningen tillsammans med Lions, så alla bidrag går till välgörenhet!

Här kan ni läsa mer! 

Kram!

 

 

Kommentarer
Postat av: beccis

så var jag tillbaks på bloggen igen efter en veckas semester i egypten. hade du en bra vecka förra veckan? :)

2011-11-29 @ 18:06:46
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Image and video hosting by TinyPic
L O N I K . B L O G G . S E
Hallå där! Här i bloggen delar jag med mig av det jag älskar, exempelvis mode, fotografi, webbdesign, vänner och tips!

Varsågod att kliva in i stugan och get inspired!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic




http://lonik.blogg.se/