Onsdag och Två Bildredigeringar

2011-11-23 | 17:43:00
Hej där! Kom för en stund sedan hem från skolan, var bra som vanligt! Hade inte tänkt tråka ut er med en detaljerad beskrivning av dagen, men för att göra en lång historia kort...
uppstigning, emmy hade sovit över hos mig - lektioner - lunch - lektioner - buss hem - gäst - redigerar bilder och senare spanskaglosor.
Håller som sagt på att redigera lite bilder, har tusentals som jag aldrig hinner redigera...haha! Här är två redigeringar på en och samma bild ↓
Vilken tycker ni mest om?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kommentarer
Postat av: Alva

Den översta måste jag nog säga, älskar den verkligen :D

men den andra var också fin! <3

2011-11-23 @ 21:47:03
URL: http://yellowmonki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Image and video hosting by TinyPic
L O N I K . B L O G G . S E
Hallå där! Här i bloggen delar jag med mig av det jag älskar, exempelvis mode, fotografi, webbdesign, vänner och tips!

Varsågod att kliva in i stugan och get inspired!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic




http://lonik.blogg.se/