Ett tänkvärt citat här

2012-02-07 | 20:47:24
Hallå där! har egentligen inte något speciellt att säga idag. Har haft en vanlig skoldag med ovanligt många minusgrader. Efter det har jag varit iväg och tränat en sväng med fina Tilde och ätit lite på Subway. Vi har vår lilla favoritsmak där, haha! Vi testade Yoga idag, var faktiskt riktigt kul! tips till er, mycket mer ansträngande än vad man tror. Har en känsla av att jag kommer vakna med träningsverk imorgon. Var så himlans pinsamt när vi började skratta mitt under passet och lokalen var knäpptyst. Haha! Hade nu tänkt att ta tag i alla läxor och träna till provet imorgon.
Kraaam, hoppas ni haft en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Anna

Vad tycker du om victoria secrets varor?! :D

Allt bra?

2012-02-10 @ 17:37:13
URL: http://litentorkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Image and video hosting by TinyPic
L O N I K . B L O G G . S E
Hallå där! Här i bloggen delar jag med mig av det jag älskar, exempelvis mode, fotografi, webbdesign, vänner och tips!

Varsågod att kliva in i stugan och get inspired!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic




http://lonik.blogg.se/