Friskis & Cupcakes

2012-01-24 | 10:37:05

Tjena, Tjosan, Hallå, Hej eller kalla det vad du vill!
Har haft en till toppendag idag. Känner mig allmänt glad hela tiden, härligt!
Började med plugg och skola. Efter det åkte jag och fina Tilde (checka hennes blogg: mtfashion.blogg.se!) in för att träna och köpa nya kort. Blev lite äventyr då vi lyckas missa första bussen och precis ska åka med den andra när jag kommer på att min plånbok ligger kvar i skolan. Haha! Lyckades iallafall hämta den och ta en annan. Så efter tre bussar var vi i till slut inne vid Friskis och köpte varsit kort. Körde sedan ett spinningpass. Kommer ha träningsvärk imorgon, haha.
Efter det träffade jag Amelié en kort stund och åt god cupcake. Tack för fin dag!


Imorgon kommer jag stå i skolcaféet. Därför har jag troligtvis möjlighet att blogga eftersom jag inte har några lektioner. Kraam!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Image and video hosting by TinyPic
L O N I K . B L O G G . S E
Hallå där! Här i bloggen delar jag med mig av det jag älskar, exempelvis mode, fotografi, webbdesign, vänner och tips!

Varsågod att kliva in i stugan och get inspired!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic




http://lonik.blogg.se/