Tillbaka

2012-07-12 | 00:23:51

Heeeej! Känner att jag inte varit överdrivet aktiv här senaste tiden. Men ibland kommer annat före, och jag hoppas inte ni heller tillbringat denna härliga sommar-tid inomhus vid datorn.:)

 

Min tanke var nu att på något sätt sammanfatta vad jag hållit hus de senaste två veckorna! Om jag minns rätt handlade sista inlägget om att jag gav mig av på konfirmationsläger? Ja, övertydligt var det nog inte...

 

Lägret hölls långtlångt ute i ingenstans, utan teckning eller tecken på civilisation (dock gott om grävlingar &vildsvin!). Vi bodde på en stor gård i underbara Misterhults skärgård och jag tror inte någon annan än de som varit där kan förstå hur underbart-fantastiskt-otroligt bra och kul vi hade det! Vi hade det otroligt roligt och en underbar gemenskap! Trötta och fulla av skratt, sång, glädje och betänkenheter kom vi i alla fall hem förra helgen. Tror ingen egentligen ville åka hem därifrån... ( till de konfirmander som läser det här: OGGIOGGI )

Hela veckan som nu har gått har även den späckats med konfirmation på förmiddagarna. Dessutom har vi konfirmander umgåtts privat nästan varje dag. I helgen konfirmerade jag mig(!) och det var kalas och firande. Vilken avslutades med att jag och ett stort gäng-konfirmandvänner övernattade på stranden (utan tält!!).

Sedan kommer vi till idag, då jag och en kompis åkte iväg för att träffa ett gäng trevliga vänner från enmaboda! Riktigt kul hade vi det. Strosande på stan, picknick på bryggan, bad, strandhäng, glass och springatillbussenipanik.

Halvrörigt inlägg, men blir lätt så när så mycket ska sammanfattas!:) hoppas ni förstår på ett ungefär i alla fall. Ska i fortsättningen bli lite bättre på att bära med mig kameran så jag kan visa er lite mer bilder! Kramar

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag fattar fortfarande inte det där med köttbullar o chips ;) låter inte jättegott precis... ;) men det var mkt trevligt att träffas, tkr jag vi borde göra om :)

Svar: Hahah, nej, blev lite påhitt så där. Smakade helt okej faktiskt! :) det var superkul, det måste vi absolut göra! :D
lonik.blogg.se

2012-07-12 @ 22:47:32
Postat av: Anonym

Ritkigt trevligt va det!! Va skönt att träffa er båda igen. Puss & Kram :)<3

Svar: Ja, verkligen! måste absolut göras om! kramis :)<3
lonik.blogg.se

2012-07-15 @ 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Image and video hosting by TinyPic
L O N I K . B L O G G . S E
Hallå där! Här i bloggen delar jag med mig av det jag älskar, exempelvis mode, fotografi, webbdesign, vänner och tips!

Varsågod att kliva in i stugan och get inspired!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic




http://lonik.blogg.se/